Om oss

Denne siden omhandler bryggerlauget Svarstad Ølbryggerlaug, SØL for short. Her vil vi publisere litt info om bryggingen, bilder og video.

tirsdag 10. januar 2017

Nytt leketøy til disposisjon

Jeg er så heldig å jobbe på en arbeidsplass der det legges til rette for at ansatte skal kunne prøve ut ny teknologi og få insirasjon til innovasjon. Nylig ble det åpnet en "innovasjonslab" der ansatte kan utforske og benytte avanserte 3D-printere, IOT, VR, m.m.

Rosinen i pølsa for min del var imidlertid en Epilog Fusion M2 40, som er et lasersystem med en 60W laserkanon som kan gravere og kutte i de fleste materialer. Så å si kun fantasien som setter grenser der altså.


I går ettermiddag booket jeg meg inn for en sesjon, og fikk prøvd meg litt på noen ølbrikker og skilt:




Masseproduksjon av ølbrikker

Produksjon av ølbrikker i papp

En liten gave til guttungen ;)

Produksjon av skilt med ferdige skruehull

Et utvalg av kveldens produksjon

Laserhodet

1 kommentar:

  1. dear mr ,
    is this machine for sale ??
    if yes email me on : sales@elanasigns.com
    Best Regads
    ramy Selim

    SvarSlett